Co można nadrukować na opakowaniach ozdobnych?

Produkty znajdujące się na sklepowych półkach muszą być ciekawie zapakowane, aby zwracać uwagę potencjalnych klientów. Sytuacja wygląda podobnie, jeżeli przedsiębiorca prowadzi sprzedaż wysyłkową – na opinię klienta w dużym stopniu wpływa to, czy wybrany produkt jest atrakcyjny wizualnie. Właśnie dlatego warto zainwestować w opakowania ozdobne wykonane z dobrej jakości materiałów. Co więcej, można wykonać na nich spersonalizowane nadruki, które dodatkowo zwiększą świadomość o marce i sprawią, że produkty będą się prezentowały jeszcze ciekawiej. Co warto na nich nadrukować?

Na co zwracają uwagę klienci? 

Zastanawiając się nad tym, co można nadrukować na opakowaniach ozdobnych, warto zwrócić uwagę nie tylko na rodzaj produktów, które się w nich znajdą, ale również na to, jak może na nie zareagować klient. Jest to szczególnie ważne w sprzedaży internetowej, ponieważ wówczas pudełko jest pierwszym etapem zetknięcia się klienta z produktem. Z kolei, jeżeli chodzi o półki sklepowe, często to właśnie opakowanie przykuwa uwagę klienta, więc powinno się wyróżniać na tle produktów konkurencji. Nadruk na opakowaniach ozdobnych powinien być spójny z marką.

Ważne jest przede wszystkim, aby znalazło się na niej logo firmy i niezbędne informacje o produkcie. W przypadku bardziej luksusowych produktów warto postawić na ciekawe wykończenia. Może to być na przykład metalizowanie tektury, hot-stamping, czyli nadruk połyskliwą folią czy tłoczenie, które nadaje efektu 3D powierzchni pudełka. Ciekawym pomysłem jest również, aby na całej przestrzeni pudełka znalazła się powtarzalna grafika. Przy niektórych produktach sprawdzi się również prosta grafika, która zainteresuje szerokie grono odbiorców.

Dlaczego warto personalizować opakowania na produkty? 

Nie wszystkie opakowania na produkty można spersonalizować. Trudno to zrobić na przykład w przypadku zamknięć strunowych. Jeżeli natomiast jest taka możliwość, warto z niej korzystać. Ciekawy projekt opakowania ozdobnego stanowi dodatkową reklamę firmy, ponieważ logo czy grafika będą się kojarzyły klientom z konkretną marką. Co więcej, estetyczne pudełko wpływa również na postrzeganie firmy, jak i produktu, więc jest to element, o który warto zadbać. Ważne jest również, aby kształt pudełka, kolorystyka i forma nadruku do siebie pasowały.

Blog firmy Wald-Gold – Producenta opakowań

Jakie zalety mają tuby ozdobne?

Różnego rodzaju opakowania mają zazwyczaj dwie funkcje. Jedna z nich jest czysto praktyczna i polega po prostu na przechowywaniu pewnych produktów. Taką rolę spełnia materiałowa torba, reklamówka foliowa czy plastikowe pudełko. Opakowanie może jednak mieć też jeszcze jedną funkcję – dekoracyjną. W tym kontekście pierwszym skojarzeniem, które się nasuwa, są naturalnie pudełka prezentowe. Akcesoria te, […]

Blog firmy Wald-Gold – Producenta opakowań

Czym różni się folia HDPE od LDPE?

Folia HDPE oraz LDPE to dwa rodzaje folii polietylenowych, które wykorzystuje się do produkcji różnego rodzaju opakowań. Czym dokładnie się od siebie różnią oraz jakie mają praktyczne zastosowania?