Produkty znajdujące się na sklepowych półkach muszą być ciekawie zapakowane, aby zwracać uwagę potencjalnych klientów. Sytuacja wygląda podobnie, jeżeli przedsiębiorca prowadzi sprzedaż wysyłkową – na opinię klienta w dużym stopniu wpływa to, czy wybrany produkt jest atrakcyjny wizualnie. Właśnie dlatego warto zainwestować w opakowania ozdobne wykonane z dobrej jakości materiałów. Co więcej, można wykonać na nich spersonalizowane nadruki, które dodatkowo zwiększą świadomość o marce i sprawią, że produkty będą się prezentowały jeszcze ciekawiej. Co warto na nich nadrukować?
Zastanawiając się nad tym, co można nadrukować na opakowaniach ozdobnych, warto zwrócić uwagę nie tylko na rodzaj produktów, które się w nich znajdą, ale również na to, jak może na nie zareagować klient. Jest to szczególnie ważne w sprzedaży internetowej, ponieważ wówczas pudełko jest pierwszym etapem zetknięcia się klienta z produktem. Z kolei, jeżeli chodzi o półki sklepowe, często to właśnie opakowanie przykuwa uwagę klienta, więc powinno się wyróżniać na tle produktów konkurencji. Nadruk na opakowaniach ozdobnych powinien być spójny z marką.
Ważne jest przede wszystkim, aby znalazło się na niej logo firmy i niezbędne informacje o produkcie. W przypadku bardziej luksusowych produktów warto postawić na ciekawe wykończenia. Może to być na przykład metalizowanie tektury, hot-stamping, czyli nadruk połyskliwą folią czy tłoczenie, które nadaje efektu 3D powierzchni pudełka. Ciekawym pomysłem jest również, aby na całej przestrzeni pudełka znalazła się powtarzalna grafika. Przy niektórych produktach sprawdzi się również prosta grafika, która zainteresuje szerokie grono odbiorców.
Nie wszystkie opakowania na produkty można spersonalizować. Trudno to zrobić na przykład w przypadku zamknięć strunowych. Jeżeli natomiast jest taka możliwość, warto z niej korzystać. Ciekawy projekt opakowania ozdobnego stanowi dodatkową reklamę firmy, ponieważ logo czy grafika będą się kojarzyły klientom z konkretną marką. Co więcej, estetyczne pudełko wpływa również na postrzeganie firmy, jak i produktu, więc jest to element, o który warto zadbać. Ważne jest również, aby kształt pudełka, kolorystyka i forma nadruku do siebie pasowały.
Pierwszego października bieżącego roku, oficjalnie rozpoczęła się wystawa Expo 2020 w Dubaju. W tym dniu, został otwarty również Polski Pawilon, którego hasło brzmi „Polska. Kreatywność inspirowana naturą”. Firma WaldGold ma przyjemność reprezentowania naszego regionu na tym międzynarodowym przedsięwzięciu.
Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów organizowany przez Marszałka Województwa Podlaskiego, promujący najlepsze podlaskie produkty, wydarzenia i inicjatywy minionego roku, które przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza jego granicami.
Produkty znajdujące się na sklepowych półkach muszą być ciekawie zapakowane, aby zwracać uwagę potencjalnych klientów. Sytuacja wygląda podobnie, jeżeli przedsiębiorca prowadzi sprzedaż wysyłkową – na opinię klienta w dużym stopniu wpływa to, czy wybrany produkt jest atrakcyjny wizualnie. Właśnie dlatego warto zainwestować w opakowania ozdobne wykonane z dobrej jakości materiałów. Co więcej, można wykonać na […]