W wyniku realizacji projektu została wdrożona innowacja procesowa w skali kraju poparta wynikami nabytych prac B+R oraz innowacja produktowa w postaci udoskonalonego produktu w postaci siatki rolniczej o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych
i cechujących się większą wytrzymałością (różne długości i szerokości nawoju).
Zapraszamy do zapoznania się z rozszerzoną ofertą sprzedażową.
Projekt pt. „Dywersyfikacja działalności firmy ,,WALD-GOLD” Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie do oferty firmy innowacyjnej siatki rolniczej” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, 2014-2020, Oś Priorytetowa I „Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu”, Działanie 1.3 „Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach”
Cel projektu: Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez dywersyfikację oferty produktowej w zakresie siatki rolniczej o innowacyjnych na skalę kraju właściwościach przeciwdrobnoustrojowych i wytrzymałościowych.
Planowane efekty: W wyniku realizacji projektu została wdrożona innowacja procesowa w skali kraju poparta wynikami nabytych prac B+R oraz innowacja produktowa poparta ofertą sprzedażową. Wyprodukowanie innowacyjnego i udoskonalonego produktu w postaci siatki rolniczej o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych i cechujących się większą wytrzymałością (różne długości i szerokości nawoju) pozwoliło dostosować ofertę firmy do oczekiwań rynkowych. Wzbogacona oferta przyczyni się do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa ze względu na posiadanie w ofercie produktu wpisującego się w nurt ekoinnowacyjny.
Głowne efekty realizowanego projektu to:
Wartość projektu: 3 815 277,20 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 1 557 528,00 PLN
Projekt: Udział firmy Wald-Gold sp. z o.o. w misji gospodarczej i podlaskim seminarium biznesowym w Dubaju podczas Wystawy Światowej EXPO 2020 w dniach 18-22 października 2021 r.
Wyjazd został sfinansowany w ramach projektu Promocja gospodarcza Województwa Podlaskiego pn. „Podlaskie – naturalna droga rozwoju”, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu, Działanie 1.4. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa, Podziałanie 1.4.1. Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa.
Projekt pt. „Dywersyfikacja działalności firmy „WALD-GOLD” Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie do oferty firmy taśm PET oraz PP Z dodatkami biodegradowalnymi i przeciwustrojowymi” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, 2014-2020, Oś Priorytetowa I „Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu”, Działanie 1.3 „Wspieranie inwestycji w przedsiębiorstwach”.
Cel projektu: Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku regionalnym, krajowym i zagranicznym poprzez wprowadzenie do oferty firmy udoskonalonych produktów: taśm PET i PP oraz implementację wyników prac B+R
Planowane efekty: Zaplanowane przedsięwzięcie pozwoli na podniesienie poziomu innowacyjności przedsiębiorstwa i wprowadzenie nowej kategorii produktu i procesu. Wprowadzona zostanie innowacja procesowa i produktowa w zakresie taśm spinających PP oraz PET, nastąpi zwiększenie zdolności produkcyjnej obecnie oferowanych taśm.
Wartość projektu: 16 061 833,35 PLN
Dofinansowanie projektu z UE: 7 200 000,00 PLN
Z przyjemnością informujemy, iż nasza firma realizuje grant udzielony w ramach projektu ,,Granty na badania i rozwój” dofinansowanego z Funduszy Europejskich realizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.2.2 „Bon na usługi badawcze” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, 2014-2020.
Pierwszego października bieżącego roku, oficjalnie rozpoczęła się wystawa Expo 2020 w Dubaju. W tym dniu, został otwarty również Polski Pawilon, którego hasło brzmi „Polska. Kreatywność inspirowana naturą”. Firma WaldGold ma przyjemność reprezentowania naszego regionu na tym międzynarodowym przedsięwzięciu.
Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów organizowany przez Marszałka Województwa Podlaskiego, promujący najlepsze podlaskie produkty, wydarzenia i inicjatywy minionego roku, które przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza jego granicami.
Produkty znajdujące się na sklepowych półkach muszą być ciekawie zapakowane, aby zwracać uwagę potencjalnych klientów. Sytuacja wygląda podobnie, jeżeli przedsiębiorca prowadzi sprzedaż wysyłkową – na opinię klienta w dużym stopniu wpływa to, czy wybrany produkt jest atrakcyjny wizualnie. Właśnie dlatego warto zainwestować w opakowania ozdobne wykonane z dobrej jakości materiałów. Co więcej, można wykonać na […]